Post by iresaqniyson on Feb 3, 2022 20:01:48 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Perfect Cream ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Perfect Cream IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes meer bron ▞▞▞
▞▞▞ Perfect Cream 2022 version ▞▞▞
Het is een beetje saai, want het enige wat je doet is gewoon room op verschillende soorten voedsel doen als je het voor het eerst krijgt, het is leuk en zo, maar het wordt saai daarna: l
Dit spel is helemaal niet zo leuk als het eruit ziet in de advertenties plus, over advertenties gesproken, er waren veel te veel advertenties en het verpestte het spel een beetje.
Ik geef het drie omdat het ook goed is en het is ook slecht. en de crème zal ook naar beneden vallen, dan krijg je altijd 3 sterren
Het is een leuk spel, maar alle niveaus hebben hetzelfde frame en het is niet veel moeilijker. Ik vind het allemaal niet leuk dit spel omdat het niet zo leuk is, ja ik doe maar 70 80 niveaus en dan zou ik boarden en dan verwijder ik omdat het geen plezier hebben, dus het spel heeft. Dus probeer alsjeblieft plezier te maken in het spel, niet dit, ik vind het niet allemaal leuk
Het is echt een leuk spel, maar het probleem is dat nadat je alle items hebt ontgrendeld en de winkel hebt geüpgraded, waar moeten we dan het geld voor gebruiken?? Dus dat is het probleem, maak er alsjeblieft een oplossing voor. Ik hoop dat je mijn beoordelingen zult zien
niet... Ios - Vertaling naar Engels - voorbeelden Nederlands
Ik zou het 5 sterren geven als er niet zo veel advertenties waren. En ik heb gemerkt dat alleen mtv-advertenties in deze app worden afgespeeld! En degenen die mtv niet kennen, is een nieuw Chinees app-ding met verschillende tv-shows. Dus ik raad deze game aan als je het niet erg vindt advertenties
Het is een heel goed spel en het is ontspannend zeker een aanrader
Het is een geweldig en ontspannend spel. Het is een makkelijk spel om te spelen, maar het is leuk om het te spelen als je geen spel wilt dat je stress geeft. Ik ben vreselijk bij koorts, maar dat ben ik waarschijnlijk lol. Kortom, geweldig spel. Ook zijn de advertenties niet te frequent of vervelend.
Deze game is fantastisch, maar de advertenties komen na elk level in de game
Het gaat tot nu toe goed, maar voordat ik gedownloade apps uitschakelde leuk vond, omdat ze zo super eenvoudig waren, dus ik speelde net in gespeeld in deze run is eigenlijk echt heel beter, want het is niet zo gemakkelijk, maar niet zo moeilijk, dus dat zingt vijf sterren, waarom doe je dat niet zeg ik heb niet eens gemerkt dat je stoten gaan rollen je moet je focus houden je wilt het zeggen maar ik hou van tik tok
Ik vind de app leuk, maar wanneer ik nog 3 vakjes wil krijgen en de advertentie is afgelopen, kan ik niet op drie extra vakjes drukken
Om
hallo makers van het spel ik vind het spel erg leuk maar ik heb 1 heel groot nadeel die emoji die naast het room ding zit of iets dat hartje of huilt en al dat soort dingen nou ik vind dat verschrikkelijk ik vind het niet leuk irriteerde me daarom krijg je 3 sterren een leuk spel x mij☺️😒😱
Omg Ik ben dol op dit spel, de meeste advertenties zijn optioneel en het geeft me zoveel voldoening! Ik besteed er uren aan, ik raad het aan, en ik heb tot nu toe nog nooit een storing gezien!
Ik ben dol op deze game, ik weet wat ik moet zeggen, behalve dat deze game zo leuk en geweldig is
Goed spel, maar te kort, misschien kan het een beetje moeilijk zijn en lang, dan wordt het beter.
Het is een heel leuk spel maar wel veel reclame
Een eenvoudig en leuk spel, maar verpest doordat de spelbeurten slechts tien seconden lang zijn en na elke beurt een advertentie van dertig seconden moeten bekijken.
Vcy
niet goed en ik moest heel erg denken Ik hield niet van toen ik eerst en alleen speelde, maar dan weet ik niet zeker of mijn broer en zus ze allemaal speelden Ik vind het niet leuk er komt dus geen is van het soort dat we zetten je kunt het proberen, maar ik vond het niet zo leuk, maar ik dacht dat dat perfect zo veel moois zou zijn ok dit was mijn preview en je schrijft je recensie ik zal het controleren
Er zijn te veel advertenties, de advertenties zijn beter dan de game, hoe verwachten ze dat mensen deze game blijven spelen tijdens het spelen, er zijn maar 4 of 5 dingen om te bevriezen. Ook krijg je alleen de punten van het speciale eten. wow wat een geweldig spel
Zooooooooooooooooooooooooooooooooooleuk echt een heeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk spel ik hoop dat iedereen het Danlodge liefst Neeya
Het is een prima spel, maar je moet veel advertenties bekijken om iets te doen en het glitches als er te veel glazuur aan de zijkant zit, je kunt het door de doos zien, wat me irriteert. Het herhaalt ook de bonusniveaus, maar het is leuk🙂
Te simpel maakt het saai. Abonnement voor een saai spel? Werkelijk? Het andere slechte ding in dit spel is dat al het spammen van advertenties de gebruiker probeert te dwingen het abonnement te betalen.
Het spel gaat te snel voorbij en er zijn hier en overal advertenties en mijn spel begint daarna vast te lopen. ️☹️☹️
Ik vind het geweldig, maar de advertentie is idk als de advertentie zal gaan, maar over het algemeen vijf ⭐⭐⭐⭐⭐ omdat het zo goed is👍👍
Ik begrijp dat jullie geld nodig hebben omdat je bedrijf faalt, maar de constante advertenties, vooral tijdens het gamen, is gewoon frustrerend, en niet te vergeten het abonnement (dat een complete oplichterij is).
Leuk spel wel jammer dat er veel reclamen is en het is supper bevredigend
Ik zag dit in een advertentie en ik besloot het te proberen. Het idee zelf klinkt niet slecht, maar het bleek een beetje laggy te zijn en had deze vibratie elke keer als ik in de crème knijp? Ik denk dat de vibratie het punt is, maar ik denk dat het vibratiegevoel vervelend en hinderlijk is
Dit spel is interessant. Het heeft geen zin, maar het is nog steeds leuk. De advertenties zijn niet zo'n groot probleem, omdat je je wifi kunt uitschakelen, zodat je er geen krijgt. Als je op zoek bent naar een spel dat je zal bevredigen en speel gewoon als je je verveelt. Dit is het